Scala
godina dana, 9.650 km
obavljen servis samo zamjene ulja
dugotrajna potrošnja zadnjih 1.500 km, prosjek 35 kmh = 5,7 litara
ajmo dalje, pa dok god ide (valjda će potrajati)
sumnjam da ću u idućoj godini napraviti više od 7.000 km
hmmmmmm
dakle ovako
plaćeno je AO + AK osiguranje nekih (zajedno) 730 EUR za škodu
lakirera za popravak golfa (prednji branik oštetila elektronska kapija, žena se pragom naslonila na panj, i baba iz zgrade starija od Tita se svojim autom naslonila na stražnja vrata svojom pretpotopnom kijom - ne bi joj dao da ide pješke okolo a kamoli autom) - e.....čekati lakirera na kojeg sam se ja namjerio je drama.....čeka se.... na oko ništa specijalno na autu....prelakirati prednji branik (160 eur), riješiti prag (pola metra rezanja i varenje te lakiranje 200 EUR), stražnja vrata limarija + lakiranje + ušpricavanje jedno 300 EUR valjda će pokriti osiguranje od babe)
+ lakireru moram dati zadatak da namjesti vrata gepeka jer moram prejako udariti da brava (nova uhvati) - problem je:
1. stavio sam zamjenske amortizere gepeka koji prejako drže vrata )još prije godinu dana)
2. ta vrata gepeka su po meni bila lakirana u donjem dijelu (ne i spojler) i čini mi se da nisu dobro namještena tj. podešena (nisu skidana kod lakiranja, sva svjetla, staklo i nosači vrata gepeka imaju oznaku 2009. godine - ali čini mi se da malo stoje ukoso
po meni moguće iduće otklanjanje eventualnog budućeg kvara - ili neki senzor temperature ili motorić ler gasa....naslučujem da će možda tu biti problem - nisam siguran ali vidjeti ćemo + za stražnje amortitzere vidjeti ćemo...+ stražnje kočnice vidjeti ćemo
dakle, upozorenje ljudima koji kupuju polovnjake (stare polovnjake), golf je sudeći po mehaničaru, plinašu, općoj javnosti i svjetskoj politici: jako dobar primjerak koji se jako dobro vozi, ali od kad sam ga kupio prije 11 mjeseci:
1. servis ulja i termostata u ovlaštenom servisu - oko 270 EUR ili malo više
2. amortizeri gepeka zamjenski - mislim 26 EUR
3. posuda ekspanzione tekućine - 40 EUR
4. braga crijeva za rashladnu tekućinu - 10 eur
5. veliki servis + zamjena kablova , "bobina" i prednjih diskova i pločica - 1.240 EUR
6. akumulator zamjena - ufff treba pogledati....oko 150 EUR
7. zamjena stražnje brave - 140 EUR
8. servis plina 92 EUR
9. gume 300 EUR
________________________________________________
tot. = cca 2.140 EUR u samo 12.000 km pređenih
ok, to je stvar redovnog održavanja (većina skupljih stvari, a s nekim stvarima sam se požurio jer je zatrzavao pa sam htio odmah napraviti i veliki servis i bla bla).....ali, dobar primjerak sada 15 godina starog auta .....to bi mu bilo održavanje.....
šta žena kaže - rodaj ga, zajenbavaš se s njim stalno
meni se auto jako dobro vozi i alergičan sam za korištenje novog auta po gradu tako da mi ovaj dobro dođe
pa joj kažem - nema šanse da ga se riješim puno sam uložio i u korisne stvari sam uložio, teoretski s nekim stvarima osim izvanrednim kvarovima sam miran idućih cca 13.000 km (ulje), sve ostalo što spada pod manje više veći ne i veliki servis bar idućih 50.000 km, što se tiće remenja bar jedno od 75.000 km nadalje, što se tiće plina baremjedno 20.000 km nadalje, što se tiće guma bar jedno 30.000 km nadalje itd.
da ga sad prodam, wispalo bi da sam sva ta ulaganja bacio u vjetar, a auto se koristi i služi svrsi
iz današnje točke gledišta trebao sam: ženi kupiti novi slabije opremljen suzuki ignis za cca 18.000 EUR i to je to....
ali s aspekta da sam na problematičnom Tiguanu u 10 mj izgubio cca 6-7.000 EUR.....ova ulaganja su mačji kašalj, zar ne
evo ovo vam je za razbibrigu čisto ovako da bude sve transparentno i realno