Cutac
Prèkaroš
TU i EW motori, prije EW su bili XU.Koji su to?
Sve tri familije su bile više manje nepoderivi motori.
TU i EW motori, prije EW su bili XU.Koji su to?
Tačno i tačno, potpuno se slažem i sa jednim i drugim.A šta to očekuješ da bi trebao imati gotovo nov auto
U vezi akumulatora, pa isključuj start/stop i možda bude trajao duže... Pogotovo ako imaš ralacije gdje se s/s često pali...
Jel u te spadaju i tvoj 1.4 i oni 1.6?TU i EW motori, prije EW su bili XU.
Sve tri familije su bile više manje nepoderivi motori.
Nope, to su Prince/EP motori.Tačno i tačno, potpuno se slažem i sa jednim i drugim.
Jel u te spadaju i tvoj 1.4 i oni 1.6?
Zašto?Tu 1.4 je smece
Propisala brtva nakon 10000km i od onda jos 2 puta ako se sjecam dobro. Motor sa svojih 75konja ide losije od nekih drugih iste snageNope, to su Prince/EP motori.
Zašto?
Prva generacija je ponekad imala probleme sa klipovima i brtva glave je znala puštati van motora lagano ulje, ali usprkos tome su radili preko 300 tisuća pod normalno.
Kad si već pitao na mojoj temi, evo dogovaram ovako, citatom iz posta koji sam napisao malo prije prodaje svog C5 ( iz teme C5 by La Marche ) :Pozdrav svima izvinite sto upadam u post zanima me misljenje 10 godina vozim samo Volkswagen sada mi je ispala prilika da kupim Citroen C5 HDi 200 Exclusive Automatski mjenjač 2013 godina 135 hiljada na satu hidraulični amortizeri auto je Max ocuvano limuzina i auto mi se bas svidja kakva su vam iskustva
Hvala
Znaš gdje bi takav auto završio... Na njušaku, indexu, fejsbuku, raznim auto kućama / preprodavačima, lokalnim oglasnicima, na onim papirićima u Sparu i sl.- o da, u prvih 60.000 km se na automobilima svašta zna dogoditi, a posebno gomila elektroničkih sitnica zna kidati živce
Pa, možda jePotpuno ti je pogrešna slika o novim automobilima.