C4 Puretech 130 eat8 Shine by La Marche

Milosh

Test
A šta to očekuješ da bi trebao imati gotovo nov auto 😁

U vezi akumulatora, pa isključuj start/stop i možda bude trajao duže... Pogotovo ako imaš ralacije gdje se s/s često pali...
Tačno i tačno, potpuno se slažem i sa jednim i drugim.
TU i EW motori, prije EW su bili XU.
Sve tri familije su bile više manje nepoderivi motori.
Jel u te spadaju i tvoj 1.4 i oni 1.6?
 

Cutac

Prèkaroš
Tačno i tačno, potpuno se slažem i sa jednim i drugim.


Jel u te spadaju i tvoj 1.4 i oni 1.6?
Nope, to su Prince/EP motori.

Tu 1.4 je smece
Zašto?

Prva generacija je ponekad imala probleme sa klipovima i brtva glave je znala puštati van motora lagano ulje, ali usprkos tome su radili preko 300 tisuća pod normalno.
 

nero81

Well-known member
Donator foruma
Nope, to su Prince/EP motori.


Zašto?

Prva generacija je ponekad imala probleme sa klipovima i brtva glave je znala puštati van motora lagano ulje, ali usprkos tome su radili preko 300 tisuća pod normalno.
Propisala brtva nakon 10000km i od onda jos 2 puta ako se sjecam dobro. Motor sa svojih 75konja ide losije od nekih drugih iste snage
 

La Marche

Iskreni optimist
Pozdrav svima izvinite sto upadam u post zanima me misljenje 10 godina vozim samo Volkswagen sada mi je ispala prilika da kupim Citroen C5 HDi 200 Exclusive Automatski mjenjač 2013 godina 135 hiljada na satu hidraulični amortizeri auto je Max ocuvano limuzina i auto mi se bas svidja kakva su vam iskustva
Hvala
Kad si već pitao na mojoj temi, evo dogovaram ovako, citatom iz posta koji sam napisao malo prije prodaje svog C5 ( iz teme C5 by La Marche ) :


"Mogu samo ponoviti što sam već ranije napisao o kupovini polovnog. Kupovina polovnog po mom iskustvu, načelno da, ali samo onima koji znaju zašto bi baš C5, a takvi će znati da treba ostaviti nešto novaca za potrebno održavanje. Tu bih dodao da treba i za druge, zvučnije marke, samo o tome vlasnici mudro šute, ili krpaju, a ne popravljaju, ali kvarovi se događaju. "

Nemam razloga danas misliti drukčije. U kontaktu sam s vlasnikom, auto sad ima preko 220.000, zamijenio je zadnje amortizere i od kupovine napravio je 40.000 bez drugih kvarova.
A ostalo:
- koristeći neko vrijeme start/stop sustav vrlo lako vidiš kad se ne aktivira radi drugih razloga, a kad radi nedovoljnog napona u sustavu
- ne žalim se na vijek trajanja akumulatora, samo pišem svoje iskustvo trajnosti akumulatora uz stalno aktivne sve sustave koje današnji automobili imaju, start/stop ne želim isključivati, osim kad sam u prometu gdje svaki čas zastajkujem na sekundu-dvije (granični prijelaz, cestarine, gradski zastoji);
da li će isključivanjem start/stop sustava dulje trajati... vjerojatno hoće, tako bi trebalo biti, ali nisam isprobavao pa ne želim pisati nagađanja
- o da, u prvih 60.000 km se na automobilima svašta zna dogoditi, a posebno gomila elektroničkih sitnica zna kidati živce
 
Posljednje uređivanje:

diegos

Well-known member
- o da, u prvih 60.000 km se na automobilima svašta zna dogoditi, a posebno gomila elektroničkih sitnica zna kidati živce
Znaš gdje bi takav auto završio... Na njušaku, indexu, fejsbuku, raznim auto kućama / preprodavačima, lokalnim oglasnicima, na onim papirićima u Sparu i sl. :D
 

liberty

Well-known member
paaaa.......neću ovu temu gaditi ali:
- 2022. Kugu platio, pregledao, trebao je preuzeti idući dan - opoziv, nisu mi je mogli isporučiti, i nisu je nikome isporučili idućih cca 7 mj
dakle novi auto 0 km koji nije izašao iz salona
- 2022. Tiguan unutar 1 10 mj praktički od početka u određenim situacijama čudno ponašanje DSG + zvuk iz motornog prostora što se pretvorilo u čačkanje /djelomično rastavljanje motora koje nije otklonilo problem i naravno moju brže bolje prodaju auta (imao je 15.000 km)
- 2001. fabia nakon 500 km neispravan podizač ventila u motoru
- 2011. novi citroen c3 koji zato što više nema srednji lonac puca iz auspuha kod oduzimanja gasa od trenutka kad je izaao iz salona

o da, itekako se može s novim autima svašta izdešavati
 

dinko1981

Well-known member
Na autima se uvjek pokušavao izvući koji cent više profita, ali te stvari su sada došle do apsurda, plus vječite borbe sa novim, također apsurdnim ekološkim normama, dovele su do toga gdje se trenutno nalazimo u pogledu novih auta. Eh, da nisam spomenuo softverske bugove koji ima svaki zasebni sistem modernog automobila...
 

liberty

Well-known member
softwerske bugove ni ne računam
to je pod normalno, upali se ugasi se, hoće-neće, to ni ne smatram greškom ako proradi samo od sebe


ali evo tema je predivan c4 pa da o drugome ne duljimo (y)
 

La Marche

Iskreni optimist
Bilo je pitanja o potrošnji ulja na mom autu.
Nisam nikad dolijevao između servisa pa nisam znao.

Nakon 6.500 km doliveno je oko dva decilitra ulja da bi došao nivo do maksimuma.

Dakle, besmisleni prosjek kaže oko 0,03 l/1000 km.

Ukratko, ne troši ništa ulja.

Znate već koji će biti moj sljedeći auto.

Iako... nešto mi jučer stavio majstor "bubu u uho" za DS4... ići ću svakako pogledati kako mi ta "buba zuji".
Trećinu skuplji od C4.
Da li veća platforma i otjemnost toliko vrijede, da li će biti toliko novaca, ostaje mi otkriti u sljedeće dvije godine, kad planiramo mijenjati auto.
 

La Marche

Iskreni optimist
Samo da javim da vrijeme prolazi, uskoro je na 70.000 km, sve radi kako treba, ekonomičnost i udobnost su najjače strane.

Baš se danas sjetih kako mi je na C5 na ovoj kilometraži već prvi put trebalo mijenjati denox.
Na ovom je zamijenjen remen, ali je to puno jeftinije i nije kvar, nego je to, na žalost, osobina tog motora.

P.S. do DS salona još nismo stigli.
 

La Marche

Iskreni optimist
1.4.2025.
nije bila šala, nego termin za servis, 70300 km, malo ranije od potrebnog, ali planiramo neki dulji put po EU pa bismo se vratili tek nakon termina.

Servis na 80.000 (auto je tražio na 72.000, jer stalno pomalo ranije idemo pa se sve to pomalo zbraja).
Servis 368€ (ovlašteni).

Ali... nije tu kraj... supruga veli da bi trebalo zamijeniti sve četiri kočnice.
Zašto? Zato što kod parkiranja unatrag, kod zaustavljanja kratko naprave CIK. Nepogrešiv zaključak - cvile kočnice, mijenjaj sve.
E, sad ti budi junačina pa nemoj zamijeniti kočnice. Neka sutra počnu i unaprijed javiti jednim CIK... gotov sam...

Da preveniram tu moguću neugodnost, zamolio sam da zamijene i kočnice. Pa je razgovor išao otprilike ovako:
Molim sve četiri nove kočnice.
Nove kočnice? Zašto? Zadnje su kao nove, a na prednjima nisu ni pločice još za zamjenu.
Da.
Zašto?
Pa, veli žena da cvile.
Pa da li cvile?
Ne.
Pa onda?
Veli žena da mijenjamo.
Aha, dobro. Mijenjamo.

I tako, 781 € kasnije, imamo nove kočnice.
A, najbolje za kraj. Sunce im njihovo, zaista se ljepše doziraju. Samo to supruga nije primijetila, kad sam joj rekao, veli slavodobitno:
Aha!

I onda doda za kraj... i tako ćemo zamijeniti jednom u pet godina kočnice. Svejedno da li nakon tri, ili nakon četiri godine.

Suočen s ovakvim arugmentom... mogu se jedino složiti.
 

Cutac

Prèkaroš
Pa da, zato nam svijet i propada.
4 diska i 8 pločica koje su zahtjevale energiju, materijal, vrijeme, dostavu su završile, u najboljem slučaju, na reciklaži puno prije vremena.
Isto kao da ispečeš cijelo pile, pojedeš batak i ostatak baciš...
 
Na vrh