C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Aku mora biti oko(bar) 60Ah/640A. Tako kaže service.
Trenutni Exide(onaj neki obični) je odabir radnika iz Tokića koji je pratio te beskorisne findere na stranicama proizvođača pa je su i kapacitet i udarna struja preniski...
Ali, i dalje cijenim trud, Dooms :grin::palac-gore:

Možda senzor brzine štuca, on bi mogao pokrenuti svo troje
Greške se pojavile na paljenju auta, nije se micao. Ugasio ga, upalio, greške nestale.

a akumualtor ti je za bacit.
I mislio sam.
3godine je izdržao, oko 65 tisuća km.

Nači
Exide Premium 64/640
ili
Varta Silver Dynamic 63/610

Budem vidio cijene, uzimam jeftiniji od ta dva.
Još ću ujutro izmjeriti napon nakon što odstoji cijelu noć.
 

Doomsday

U prolazu...
Hmmm...

Šta točno kaže service, koja oznaka dimenzije, L1+D ili L2+D...?

Jer ovi šta ih ti želiš stavit su L2, cca. 3,5 cm šire baze nego ovi L1 prema pretraživačima...

Ali, ako service kaže L2, onda svakako jedan od ova dva šta si naveo, a na papiru Exide izgleda bolje pa prije njega, ako su li-la cijenom...

Valjda...

:D
 

Doomsday

U prolazu...
Odlično... Sad će možda i neki drugi ljudi sa C4 II, pa i vlasnici drugih auta, imat više volje pogledat šta piše u service za bateriju, pa provjerit sa finder-ima proizvođača prije kupnje...

Nego, imaš li start-stop...? Jer ovo što govoriš, 60Ah/640A je čipo Varta EFB L2 baterija...

Varta Blue Dynamic EFB 560 500 064 - 60Ah/640A...

https://www.hr.varta-automotive.com/hr-hr/proizvodi/varta-blue-dynamic-efb/560-500-064

Ne znam koliko je skuplja ta od Exide Premium 64/640 ili Varta Silver Dynamic 63/610, ali kako je u pitanju unaprijeđena tehnologija klasičnih baterija, mislim da je bez problema može vrtit i auto bez S&S sustava, ako baš želiš izdržljiviju bateriju koja će podnit više startova od klasične...

Valjda...

:D
 

Doomsday

U prolazu...
A čuj, nisam uspoređivao cijene...

I zadnjih godina pod S&S accu se gotovo isključivo misli na AGM, potpuno drugu tehnologiju, pa su pretpostavljam i cijene više...

EFB je 'vrh' klasičnih accu, omogućava cca. duplo više puta pokrenuti motor od klasičnog acu... Nema posebnih zahtjeva po pitanju topline ili vrste punjača i punjenja...

Sad, koliko je EFB skuplji od premium ili silver, nemam pojma...

Gle, ima i Exide EFB 60Ah/640A L2 model...

Exide Start-Stop EFB EL600 - 60Ah/640A...

http://exide.info/spec/el600.html

Eh, sad san ti da mislit...

Valjda...

:D
 

Mirage

Well-known member
S dijagnostikom probali i dobrom ovlaštenom servisu. Za žice bi trebalo raditi poseban elektronički sklop koj ni svaki put kod paljenja auta pritisnuo tipku s&s.
 

Cutac

Prèkaroš
Mirage, mislim da bi se trebalo moci. Naravno, na potpuno ghetto način, ali mislim da se nekako mora moci.

Memphis, znam. Auto nije vozen pa cu izmjeriti napon kada dodjem doma.

Dakle djeco, kao prvo, napon je 12.35V nakon cca. 15 sati stajanja.
Kao drugo, otvorio sam temu s problemom pa možete baciti oko :D
 

Doomsday

U prolazu...
Dakle djeco, kao prvo, napon je 12.35V nakon cca. 15 sati stajanja.
Ako pod ovim misliš, sve OK, varaš se... Napon bez opterećenja ne mora biti apsolutno mjerilo za zdravlje baterije, tj. ako je nizak sigurno ne valja, ali ako nije nizak, opet ne znači da sigurno valja...

Jer, pod opterećenjem može naglo roknut napon, ne mora to dugo trajat, može bit jako kratko, ali dovoljno dugo da ga komp osjeti i baci nekakvu grešku, onako, koja mu prva padne na pamet...

Valjda...

:D
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Stavljen Exide Premium 64/640, Shell Helix Ultra 5W-40 i Elf DOT4 kočiono ulje.
Ali
Kada sam se vraćao doma, svratio sam kod mehaničara za redovni i skužio da je razina rashladne između minimuma i maksimuma. Ok, pretpostavio sam da je iskočilo zraka ili nešto.
Došao doma, mijenjam aku i vidim opet lokvicu rashladne na getribi, gdje je bila kada je i prvi put curila.
Stavljen novi termostat, kiler kabine, nije gubio, danas je očito opet počeo.
Jedina zajednička stvar gubljenja u 8. mjesecu i sada je to što sam išao starom Plitvičkom od Dalmacije prema Sisku.
Jel moguće da je ovaj motor toliko :cenzura::cenzura::cenzura:eno smeće da ga dva sata vožnje na 40-80 posto opterećenja može potrgati?
Koja :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a mile matere?? Vozio sam do 90-100, do 4500 okretaja, uglavnom na oko 4/10 gasa, ponekad na punome. Mislim koji :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura: je sa ovim :cenzura::cenzura::cenzura:enim autom?!
Mislio sam ga oprati nakon 300 kilometara po ovim cestama, ali nek trune, nek si :cenzura::cenzura::cenzura:e mater.

Evo slika ulja i akumulatora.
Ako bog da ovo je zadnji redovni koji radim. Bilo da ja umrem ili da ga prodam.

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Imao sam i ja takvih dana :D

Jel postoji kakva mogućnost da curi na dihtungu glave prema van? Ako je sve drugo pregledano...

Daj ga nutra van za Puga, kolko daju da daju :D
 

Cutac

Prèkaroš
Daj ga nutra van za Puga
Neću uzeti novo PSA vozilo bar narednih 10 godina. Pogotovo nekog njihovog benzinca.
Trenutno Auris, Avensis ili neki Lexus ako se pojavi sa malo km u tom cjenovnom rangu.

Jel postoji kakva mogućnost da curi na dihtungu glave prema van? Ako je sve drugo pregledano...
Ne bi trebalo jer je zamjenom termostata prestalo curenje i mjesec dana ni kapi nije izgubio do danas.
Prepipao crijeva, ništa nije vlažno. Odušak nije jer ispod njega isto ima škuljica u koju se može skupljati antifriz, ali bila je prazna.
Znam da Facet nije neki proizvođač, ali da propiša nakon dva sata praktički normalne, malo življe vožnje? Pa vozio sam ga nedavno 170 oko 45 minuta, valjda je to veći napor od stare ceste...
Da ne pričam da sam VTS-a vozio po pola sata da nisam ispod 5000-5500 okretaja išao.
Ili stari Escort, :cenzura::cenzura::cenzura:eek:te njega si od Zagreba do Rijeke vozio sa zakucanim gasom, išao cirka 150 i to godinama i nije mu niš bilo...
 
Na vrh