Stavljen Exide Premium 64/640, Shell Helix Ultra 5W-40 i Elf DOT4 kočiono ulje.
Ali
Kada sam se vraćao doma, svratio sam kod mehaničara za redovni i skužio da je razina rashladne između minimuma i maksimuma. Ok, pretpostavio sam da je iskočilo zraka ili nešto.
Došao doma, mijenjam aku i vidim opet lokvicu rashladne na getribi, gdje je bila kada je i prvi put curila.
Stavljen novi termostat, kiler kabine, nije gubio, danas je očito opet počeo.
Jedina zajednička stvar gubljenja u 8. mjesecu i sada je to što sam išao starom Plitvičkom od Dalmacije prema Sisku.
Jel moguće da je ovaj motor toliko :cenzura::cenzura::cenzura:eno smeće da ga dva sata vožnje na 40-80 posto opterećenja može potrgati?
Koja :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a mile matere?? Vozio sam do 90-100, do 4500 okretaja, uglavnom na oko 4/10 gasa, ponekad na punome. Mislim koji :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura: je sa ovim :cenzura::cenzura::cenzura:enim autom?!
Mislio sam ga oprati nakon 300 kilometara po ovim cestama, ali nek trune, nek si :cenzura::cenzura::cenzura:e mater.
Evo slika ulja i akumulatora.
Ako bog da ovo je zadnji redovni koji radim. Bilo da ja umrem ili da ga prodam.