Stavljen je original, ali ne vjerujem da bi lanac lupao samo pod gasom. Znači čuje se samo kad jače dodaš gas kad je auto hladan, nebitno koliko je okretaja.
Tipa krećem iz ulice, kroz brzine do pola gasa i cca. 2000-2200 okretaja i onda ako na tako 2000 okretaja (ali ne idem više ni niže, a rijetko se događa pa nemam kad isprobavati) dodaš onako 70-80 posto gasa, bude KRRRRRRR i čim pustiš gas prestane. Baš kao da dizne jače otvaraju i udaraju.
Varijator faze ipak vjerujem da nije jer bi se čulo na hladnom startu i ne bi on na cca. 2000 okretaja mijenjao poziciju, pa da rokće. Da je puž klackalica ventila (ValveTronic, jel), ne vjerujem jer bi onda klackalice lupale u raznim situacijama). Podizači, ne vjerujem, jedino da pumpa ulja odlazi, ali opet, ne bi samo bilo u izoliranom slučaju dodavanja gasa unutar prvih kilometar vožnje.
Doslovno zvuči kao velike dizel dizne (tipa na 2.5 TDI) kad držiš gas na nizbrdici, auto ne ubrzava. Doslovno tako, roktanje dizni.