Ne smijem ti se, dapače poštujem tvoj trud no priznaj da pretjeruješ
priznajem - i što se tiće razrade vozila i održavanja vozila, osobito laka....jbg treba se riješiti toga (uvijek sam se u prošlosti fiksirao na jedno od vozila, češće na 2 kotača)
odrađena vožnja do 4.000 okretaja
smeta me što kod mijenjanja brzina malo pedala kvačila vibrira što se osjeti kad se šalta u višu brzinu 1-2 ili 2-3 ako okretaji pritom budu iznad 2.500 okretaja
nisam naviknut na taj osjećaj.....na višim brzinama se to ne osjeti
vjerojatno 3 cilindra prenose neku vibraciju/rezonancu......inaće auto uopće ne vibrira samo ta pedala kvačila kad je stisnuta (ajmo reći: kad nije stisnuta ne vibrira, u prvom dijelu vibrira/pulsira i u zadnjem dijelu u sredini kad se stišće ne, s time da se to kod mijenjanja brzina više osjeti u zadnjem dijelu kod otpuštanja kvačila....budem vidio kroz neko vrijeme....zna to biti na vw/škodama, ja kao preosjetljivo ljudsko biće bolje da na to zaboravim jer.....već sam vidio kako to ide s tiguanom - čačkaju, pročačkaju, ne poprave, samo nešto drugo zajebu....I have learned my lesson
po mojem iskustvu vw/škoda više ne znaju napraviti mjenjač, ni manualni ni DSG tako da to pripisujem tome
pored toga:
- auto šalta fantastično, mjenjač je vrlo lagan, hodovi mjenjača nisu kratki, ali nisu ni dugi/grubi kao u berlingu
- snage ima začudo puno, usudio bi se reći uaaauuuu.....bez zezancije, na 3.500 okretaja ravni put u 6. brzini se na autoputu vozi 150 kmh bez ikakvog problema
- overall potrošnja na 1.200 km je 5,8 litara
- unutrašnjost modernija nego u tiguanu
- kako ulje od kad sam preuzeo auto nije bilo na max dodao sam 1,5 dcl.....sad je ajmo reći na maksimumu ili blizu njega (uputstva su neprecizna, dipstick je teško čitljiv, ulje 0w20 je voda).....od početka u tih 1.200 km po mojoj procjeni ili nije potrošio ulje ili je potrošio pola deci (0,5 l /na 1000 km izvan razrade kažu da je normalno, a u razradi još više)
E sad - možemo se smijati razradi, no testna scala koju sam vozio - njen motor je kad se digne hauba više vibrirao, a u vožnji nije bila linearna u iskazivanju snage, dapaće, bila je skokovita, i na njoj se teže moglo postići kretanje from standstill bez trzaja....mislim da je razrada kod moje Scale tu pomogla, obzirom je testna imala oko 7.000 km
Mislim da će me najviše radovati kod Scale njezine mogućnosti male potrošnje
kažem mogućnosti, jer kad se na potrošnju ne pazi ona skače (što sam i očekivao), dakle, teoretski Scala 1.0 može biti štedljiva na razini npr. golf. 1.6 tdi 81 kw koji sam imao (5. brzina)
npr. razlika Scala/Golf 7 - čovjek ima osječaj da je Scala veći auto (iako platformom i dimenzijama i nije), da Golf ima bolji ovjes i ponašanje na neravninama i u brzoj vožnji autocestom, da Scala bolje ventilira kabinu i da je 1.6 tdi naspram 1.0 tsi relikt prošlosti, brundalo, s u 5. stupanjskoj verziji mjenjača nepraktično određenim omjerom brzina za gradsku vožnju, težak u nosu, s manjim prtljažnikom
obzirom da je golf 8 vrlo sličan golfu 7, scala koja je s istom motorizacijom i istom opremom cca 25% jeftinija od golfa definitivno pobjeđuje
u ćemu je scala lošija od tiguana osim ground clearance - osjećaj prozračnosti unutra (visinia karoserije unutra), nešto manji prtljažnik, ovjes (slično kao golf), u ćemu je bolja - definitivno svjetla (ova Scala ima bolji led), ali ni golf ni scala se ne mogu mjeriti na kočenju s Tiguanom
e sad malo matematike:
- osiguranja za Scalu koštaju sveukupno cca 200 EUR manje nego za Tiguan
- Scala će jer je svijetle boje ipak biti pranja malo rjeđe, pa recimo da je tu ušteda još 50 EUR
- Scala će očito trošiti manje od Tiguana barem 1 litru, na mojih prosječnih 18.000 km/godišnje to je 270 EUR manje
- za servis ne znam koliko će koštati, moguće nešto manje
- za Scalu se neće nabavljati dupli set guma s felgama već će se na postojeće felge montirati cjelogodišnje gume koje će trajati 2 godine, tamo gdje kupujem gume tamo nema troška montaže i balansiranja, a inaće me to 2x godišnje ukupno koštalo 40 EUR
_________________________________________________________________________
560 eur manje godišnje
I da htio sam vam reći - ako vam je moje pisanje dosadno obzirom se već neko vrijeme ne radi o Citroenima - slobodno napišite to, pa ću prestati
dobro se osjećam u ovoj zajednici pa se opustim i pišem, onako kao jedno detaljno iskustvo
btw večeras ide vožnja do 4.500 okretaja.....
btw kupljena prozirna naljepnica za zaštitu ruba stražnjeg branika OEM = 37 EUR....to bi treba strpljenja za postaviti
i još jedna novost - kako mi je potreban još jedan auto jer s jednim autom teško funkcioniramo u planu je nabavka jednog starijeg atmosferskog benzinca s ugrađenim plinom, pomalo nejakog, starog pouzdanog morora s dosta opreme - tko pogodi o kojem autu se radi dobiva od mene ručak