zbog cega?nadodao bih jos i:
-lupanje zadnjeg ovjesa @ 30tkm
-turbina na slabijem hdi
-nosaci motora
-mjesanje vode i ulja vti
-pucanje vodene pumpe vti
-odlazenje komandi ventilacije
-ventili pucaju (za tlak u gumama)
-problemi sa zatvaranjem gepeka i senzorom koji javlja da su vrata otvorena
-paljenje diag lampice kod dizela zbog toga sto nema aditiva
-letve volana koje ce uskoro izbaciti iz garancije
-problemi za sustavom za zatvaranje prozora
-pucanje neke plasticne poluge pa je onda teze prebacivanje u rikverc
-pustanje vode na vodenoj pumpi
-indikator temp (mijenja se cijelo kuciste) beznin
to je samo dio stvari koje se pojavljuju vise od 10akn puta, ovo manje se en racuna po nekim pravilima..
ovo su CINJENICE, nitko to nije izmislio ili sl.
drz te se vlasnici c4
aj bar nešto pozitivno u ovom tvom postuI moras biti, kola poput tvojih imaju najmanje kvarova
ok..očito raspolažeš sa više informacija od nas ostalih ,ali ja bi isto tako volio da se zna koji je postotak kvarova u odnosu na broj prodanih automobila u RH,tako da bi mogli objektivno tvrdit da je auto loš i da je kvarljivljiji od ostalih u tom segmentu :whistling:nadodao bih jos i:
-lupanje zadnjeg ovjesa @ 30tkm
-turbina na slabijem hdi
-nosaci motora
-mjesanje vode i ulja vti
-pucanje vodene pumpe vti
-odlazenje komandi ventilacije
-ventili pucaju (za tlak u gumama)
-problemi sa zatvaranjem gepeka i senzorom koji javlja da su vrata otvorena
-paljenje diag lampice kod dizela zbog toga sto nema aditiva
-letve volana koje ce uskoro izbaciti iz garancije
-problemi za sustavom za zatvaranje prozora
-pucanje neke plasticne poluge pa je onda teze prebacivanje u rikverc
-pustanje vode na vodenoj pumpi
-indikator temp (mijenja se cijelo kuciste) beznin
to je samo dio stvari koje se pojavljuju vise od 10akn puta, ovo manje se en racuna po nekim pravilima..
ovo su CINJENICE, nitko to nije izmislio ili sl.
drz te se vlasnici c4
To bi bio jedini relevantan pokazatelj. Ovako možemo tendeciozno nabrajati kvarove za bilo koju marku.ja bi isto tako volio da se zna koji je postotak kvarova u odnosu na broj prodanih automobila u RH,tako da bi mogli objektivno tvrdit da je auto loš i da je kvarljivljiji od ostalih u tom segmentu
Koji je to servis od kojeg ti crpiš informacije??Èini mi se da ti C4 čini kompleks kad se s njim ovoliko baviš.Vjerojatno ga želiš a ne možeš ga priuštiti. Je li ti više neugodno da nama vlasnicima soliš pamet o autu kojega i nemaš niti si ga ikad vozio.Èini mi se da si ga vidio samo na slikama. Zato se skuliraj i ne odvaraćaj ljude koji ga žele kupiti od kupnje jer o autu nemaš pojma.Normalno je kod svakog auta da se pojavljuju kvarovi.Samo često kao i kod C4 to i nisu kvarovi nego više paranoje vlasnika.Evo recimo paljenje ventilatora koje je normalno i što piše u servisnoj knjižici.Znači nije kvar jer ali ljudi pišu i komentiraju odnosno razmjenjuju iskustva, što je ok.I da ponovim za tvoju informaciju, auto je super, naročito dizel.Ti se vozi u svojoj škatulici i uživaj a mi ćemo patiti u našim nesavršenim C4.I moras biti, kola poput tvojih imaju najmanje kvarova
C4 nije prvi model, iza nas je vec jedna generacija. ALI mirda, molim te procitaj sa razumjevanjem ovaj dio:
pa ne radi se o forumu kume, puni su servisi tog auta, ne izmisljam im ja greske niti ljudi lazu o greskama. Kad u ch daju van takvu situaciju onda ti je jasno da ni oni ne zele da c4 bude dio citroena
nadodao bih jos i:
-lupanje zadnjeg ovjesa @ 30tkm
-turbina na slabijem hdi
-nosaci motora
-mjesanje vode i ulja vti
-pucanje vodene pumpe vti
-odlazenje komandi ventilacije
-ventili pucaju (za tlak u gumama)
-problemi sa zatvaranjem gepeka i senzorom koji javlja da su vrata otvorena
-paljenje diag lampice kod dizela zbog toga sto nema aditiva
-letve volana koje ce uskoro izbaciti iz garancije
-problemi za sustavom za zatvaranje prozora
-pucanje neke plasticne poluge pa je onda teze prebacivanje u rikverc
-pustanje vode na vodenoj pumpi
-indikator temp (mijenja se cijelo kuciste) beznin
to je samo dio stvari koje se pojavljuju vise od 10akn puta, ovo manje se en racuna po nekim pravilima..
ovo su CINJENICE, nitko to nije izmislio ili sl.
drz te se vlasnici c4
imaš podatke koliko koji kompakt ide na izvanredni servis pod garancijom? :wtf:2 dalibor, pa te i podatke imam i imas rezultat, ne kuzim te..
pa nije vlasnik kriv ako letva rikne, ti ozbiljno pricas ili zajebavas? pa ljudi bu popizdiliPreveliki troskovi, ici ce na trosak vlasnika vozila.
2 dalibor, pa te i podatke imam i imas rezultat, ne kuzim te..
Tvoja kola su na predzadnjem mjestu po kvarovimaaj bar nešto pozitivno u ovom tvom postu
ok..očito raspolažeš sa više informacija od nas ostalih ,ali ja bi isto tako volio da se zna koji je postotak kvarova u odnosu na broj prodanih automobila u RH
To bi bio jedini relevantan pokazatelj. Ovako možemo tendeciozno nabrajati kvarove za bilo koju marku.
Na bazi svih servisa u hr.Koji je to servis od kojeg ti crpiš informacije??
A sto vas sve (ne tu, opcenito) muce cijene i iznosi koje netko ima ili nema, ne shvacam to.. Evo za tvoju informaciju, prije tjedan dana sam kupio motor koji kosta otprilike kao 3/4 tvog auta, nisu mi ga starci poklonili ili neko treci, sam sam zastedio(+kreda) za njega i kupio ga, to je jedan od razloga zasto je slaganje c2 staloÈini mi se da ti C4 čini kompleks kad se s njim ovoliko baviš.Vjerojatno ga želiš a ne možeš ga priuštiti.
Tako mi je receno, ako laze kompic, lazem i japa nije vlasnik kriv ako letva rikne, ti ozbiljno pricas ili zajebavas? pa ljudi bu popizdili
Ma ne zejebavam se ovaj put, samo isticem (ne)kvalitete auta zbog kojeg je ova tema otvorena.Zajebava se cijelo vrijeme i loži vas.
Što će reći, da ulaskom u EU aute treba ići kupiti van.Tako je otprilike, nizozemci dosta manje dolaze u servis, ali volio bih da se i tu potvrdi prica ako ne istinita.
Ciki, kod mene bi trebao biti NIzozemac. VTi 1.6 motor, ESP, Radio MP3+ putno računalo, nema maglenke, sjedišta klasična i to je sve. Nosač motora škripio zamijenjen, plastike u blatobranima zvrndaju, gubi rashladnu tekućinu.Tako je otprilike, nizozemci dosta manje dolaze u servis, ali volio bih da se i tu potvrdi prica ako ne istinita.
Srđan administrator je pouzdana osoba, za one koji ga poznaju. Nije prijenos informacija iz n-te ruke, on te informacije može prenijeti uživo.Nije susjedov šogor brat... ali je Srđan administrator.
Nisam sklon vjerovati da tvornice koje rade stotine tisuća automobila još imaju računicu voditi dvostruke norme kvalitete a sve zato da bi "zaje..." mala tržišta.
Tko vjeruje - nek vjeruje i dalje, tko ne - ne.
Prije bih vjerovao da imaju različite dobavljače dijelova koji zadovoljavaju standarde, pa nekad imaju na lageru jedne dijelove, nekad druge. A to što su zaštite "bolje" i "deblje" baš i nije jako dokumentirano istraživanjem i mjerenjima, zar ne? Možda je tanja zaštita od jednog materijala bolja od deblje nekog drugog materijala? Downsizing?
Srđan administrator je pouzdana osoba, za one koji ga poznaju. Nije prijenos informacija iz n-te ruke, on te informacije može prenijeti uživo.
Ja ću po milijunti put reći da su nas na faksu učili da se to tako radi. Kolegij se zvao "Osiguranje kakvoće programske podrške", dio kolegija su ticao općenitih procesa u proizvodnji, neovisno da li je proizvod software ili poluosovina.
Postoje metode, procesi, kontrola kvalitete itd koji se primjenjuju za određena tržišta. Komponente se rade u serijama i zna se koji se procesi i kontrole kvalitete primjenjuju na određenu seriju.
Upravo si sam dao odgovor kako mogu raditi tako nešto. Ako imaju dva dobavljača dijelova, jedan vrlo lako može biti kvalitetniji, a drugi ne. Jedan ugradiš kad aute isporučuješ za zapadnoeuropsko, druge za istočnoeuropsko tržište. Ne gledaju oni to kao isporuka u Hrvatsku, nego u koju zonu zemalja. Ako na milijun proizvoda možeš uštediti jedan dolar, to nije mala cifra, zar ne? Pogotovo ako ćeš uštedu raditi u zemlji gdje je zaštita potrošača loša, sudstvo sporo i korumpirano itd...
Krivo si postavio tezu, visoka kvaliteta im se ne isplati i to rade samo tamo gdje moraju. Zato akumulator krepa čim prođe garancija, jer proizvođač može, pogotovo kod elektroničkih komponenti, izračunati vijek trajanja gotovo u mjesec. Veliki novci su u pitanju. To se ne bi isplatilo nekoj maloj firmi, naravno, ali tak velikima, još kad imaju više od jednog dobavljača...
No neću više potencirati raspravu oko toga, svatko ima pravo na svoje mišljenje.
To je to. I sad se sjetimo svih onih uskogrudnih ****eka koji su glasali protiv EU, a s druge strane bi i šli u tu istu EU po "kvalitetnije" automobile. Licemjeri. Potrošać je u EU barem zaštićen, postoje unificirani standardi, a ne kao kod nas gdje je kupac zaštićen kao gumeni brodić na buri.ne poznam srđana ali istina je što pišeš.
dijelove za auto radiš u softverskim programima sa kojima možeš učiniti simulaciju trajanja pojedinih dijelova.
auto je moguće iskonstruirati da se doslovno raspadne dan nakon isteka garancije.
stvari idu toliko daleko da printeri imaju ugrađen chip koji pokvari printer kada se isprinta recimo 18 000 stranica.
radi se i procesu planiranog zastarjevanja započetog početkom prošlog stoljeća udruživanjem svjetskih proizvođača žarulja kako bi smanjili vijek trajanja žarulje i time potaknuli skoru ponovnu kupnju.
u nekim fabrikama automobila dijelovi dolaze podjeljeni u 4 ili 5 kategorija i ugrađuju se ovisno o tržištu. postoji čitava znanost o tome što je isplativo s obzirom na mnoštvo faktora.